Oulu seudun yrittäjänaiset
Tapahtuma-arkisto
Yhdistys

Oulun seudun yrittäjänaiset ry on vuonna 1947 perustettu naisyrittäjyyttä edistävä poliittisesti sitoutumaton yhdistys. Paikallisyhdistyksemme kuuluu valtakunnalliseen Suomen Yrittäjänaiset ry:hyn, joka on tärkeä yhteiskunnallinen vaikuttaja, kansainvälisesti verkottunut suomalaisen naisyrittäjyyden itsenäinen ja vahva etujärjestö.

Oulun seudun yrittäjänaiset valvoo jäsentensä etuja paikallisella tasolla ja nostaa naisyrittäjyyteen liittyviä kysymyksiä julkisuuteen. Yhdistys tarjoaa jäsenilleen virkistystä ja verkostoitumistilaisuuksia monipuolisen ohjelmatarjonnan kautta. Lisäksi yhdistys järjestää ajankohtaista koulutusta.

Kattojärjestömme Suomen Yrittäjänaiset keskittyy ennen kaikkea valtakunnalliseen edunvalvontaan. Toimitusjohtaja Carita Orlando ja puheenjohtaja Katja Rajala tapaavat säännöllisesti valtakunnan päättäjiä tuodakseen esille naisyrittäjyyteen liittyviä kysymyksiä. Liitto järjestää kaksi kertaa vuodessa valtakunnallisen seminaaritapaamisen, joista toisen yhteydessä pidetään myös jokavuotinen liittokokous. Suomen Yrittäjänaisiin kuuluu noin 80 paikallisyhdistystä ja noin 4 000 jäsentä.

Suomen Yrittäjänaisten kautta voit hakeutua myös kuntoutukseen.

www.yrittajanaiset.fi